Minőségpolitikánk

Cégünknél 2005. január 1. óta MSZ  ISO 9001 szabvány szerinti minőségirányítási rendszert üzemeltetünk.

Stabil működésre, vevőkörünk szélesítésére, a vevői igények jobb kiszolgálására törekszünk.

  1. Fő folyamataink
    Cégünk Minőségirányítási Rendszer által szabályozott fő folyamatai:
    • Ipari folyamatirányító rendszerek tervezése, gyártása, helyszíni szerelése és beüzemelése
    • Ipari folyamatirányító rendszerek karbantartása és javítása
    • Villamosipari termékek forgalmazása
       
  2. Vevőcentrikus működés
    Profitunk legfőbb forrása a vevői megelégedettség, így adott szabályozásainkat vevőcentrikus működésnek megfelelően fogalmazzuk meg. Ennek megfelelően:
     
    • Igyekszünk megismerni a meglevő (és potenciális) vevőink szolgáltatásainkra vonatkozó igényeit.
    • Törekszünk arra, hogy megtaláljuk a vevői igények kielégítésének célszerű, s
    • egyben gazdaságos módját.
    • Figyeljük a vevői igény kielégítését, s az eltérések alapján javítjuk tevékenységeinket.
       
  3. Kapcsolat egyéb szabályozásokkal
    A Minőségirányítási Rendszert úgy hozzuk létre, hogy az szervesen épüljön be egyéb szabályozásaink körébe, így a számviteli és egyéb rendszerekkel szoros egységet valósít meg.
     
  4. Fokozatos fejlesztés
    Cégünk hosszú távra szeretne a szakterületen minél elismertebb lenni. Ehhez olyan minőségirányítási szabályozást hozott létre, mely lépésről - lépésre mérhetően javítható és fejleszthető elemekből áll. Ennek megvalósítására törekszünk.
     
  5. Gyakorlati megvalósítás, elkötelezettség, ismertség
    Olyan rendszert építünk ki, mely nem csak elméletben létező szabályozás, hanem mindennapi gyakorlatunkat meghatározó előírás. Vezetőségünk megteszi a szükséges lépéseket, hogy minőségpolitikánk ismert legyen, s elvárja dolgozóinktól az ezzel való azonosulást.